Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen rakastunut itseäni pienempään mieheen.

Vierailija
27.08.2012 |

nyt on tapahtunut se, minkä en ole ikinä ajatellut voivan tapahtua. mutta hyvä näin...olen rakastunut ja mieskin on.

eli siis korkkarit jää kaappiin, tosin en niitä nyt kauheasti ole aikaisemminkaan käyttänyt, olen tarpeeksi pitkä ilmankin, 180cm.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 177 cm ja mies 172 cm, en todellakaan ole luopunut korkkareista.

Vierailija
2/6 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,kyllä miehen pitää olla naista pitenpi.Hölmön näköistä se todellakin on,jos mies on naista lyhkäsempi,ja huvittavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,kyllä miehen pitää olla naista pitenpi.Hölmön näköistä se todellakin on,jos mies on naista lyhkäsempi,ja huvittavaa

Vierailija
4/6 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kokonaiset 166cm pitkä. Ja mä rakastan sitä :)

Vierailija
5/6 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 161cm mies ja naiseni 165cm. eipä tuolla pituudella niin väliä. älliä olla pitää

Vierailija
6/6 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja totta puhuen, Suomessahan on sinua pienempiä miehiä vaikka kuinka paljon, suomalaismiehen keskipituudeksi on monissa tutkimuksissa saatu n. 178 cm. Sinulle oli siis todennäköisempääkin päätyä itseäsi lyhyemmän miehen kanssa yhteen.



Hienoa, että murratte stereotypioita ja olette rohkeasti pari, jossa nainen on miestä pitempi!