Olen rakastunut itseäni pienempään mieheen.
nyt on tapahtunut se, minkä en ole ikinä ajatellut voivan tapahtua. mutta hyvä näin...olen rakastunut ja mieskin on.
eli siis korkkarit jää kaappiin, tosin en niitä nyt kauheasti ole aikaisemminkaan käyttänyt, olen tarpeeksi pitkä ilmankin, 180cm.
Kommentit (6)
Juu,kyllä miehen pitää olla naista pitenpi.Hölmön näköistä se todellakin on,jos mies on naista lyhkäsempi,ja huvittavaa
Juu,kyllä miehen pitää olla naista pitenpi.Hölmön näköistä se todellakin on,jos mies on naista lyhkäsempi,ja huvittavaa
Mun mies on kokonaiset 166cm pitkä. Ja mä rakastan sitä :)
itse olen 161cm mies ja naiseni 165cm. eipä tuolla pituudella niin väliä. älliä olla pitää
Ja totta puhuen, Suomessahan on sinua pienempiä miehiä vaikka kuinka paljon, suomalaismiehen keskipituudeksi on monissa tutkimuksissa saatu n. 178 cm. Sinulle oli siis todennäköisempääkin päätyä itseäsi lyhyemmän miehen kanssa yhteen.
Hienoa, että murratte stereotypioita ja olette rohkeasti pari, jossa nainen on miestä pitempi!
Mä olen 177 cm ja mies 172 cm, en todellakaan ole luopunut korkkareista.