Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko syödä vain nutrilett-patukoita?

Vierailija
04.09.2012 |

Ne pussit on niin paskan makuisia... jos söisin esim. 3 patukkaa per päivä? Kai siitä jotain apua olisi...



Nyt 157 cm ja 83 kg.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei mitään muuta kuin 3 nutrilett patukkaa päivässä? Onnea yritykseen, ne ei maisttu yhtään sen paremmilta kuin keitotkaan, ainakaan ensimmäisen 3:n päivän jälkeen.

Vierailija
2/7 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuta kuin tsemppiä. Kyllä se keho sit jossain vaiheessa kertoo jos ei enää maita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöt patukoita? Miksei oikea ruoka käy ja jätät vain napostelun pois. (perinalastut, keksit, pullat, vaalea leipä, rasvaiset jukurtit ja sokerijuomat)

Vierailija
4/7 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sitä jauheesta ravistettavaa..musta se on ihan ok, sen voi tehdä mustaan kahviinkin jos kahvista pitää. Itse laihdutin kolmella pirtelöllä ja yhdellä patukalla per päivä. Varmaan onnistuu patukoillakin mutta ei niitä kolmea enempää voi syödä.

Vierailija
5/7 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

veden ja rasvattoman maidon sekoitukseen ja lisää mukaan tummaa kaakaojauhetta. Niin ja kuumana nautitaan tietysti. TUlee vähän enemmän kaloreita, mutta olen nauttinut näitä vain neljä päivässä kun tarkoitus olisi syödä viisi.

Vierailija
6/7 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödä vaihtelun vuoksi salaatteja, keittoja, puuroja, ehkä myös kevyitä mikroaterioita? Jos laihduttaa, niin kai siinä voi olla jotain vaihteluakin eikä vain "patukkaa tarjolla" ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilisit ihan rauhassa siten, että korvaat yhden aterian ao. patukalla ja muutat muutoin ruokavaliota. Itsellä kokemusta elintapojen muutoksesta paino putosi pysyvästi 132 --> 94 kg.



Aluksi karppasin kuin pieni eläin 6 viikkoa ja sitten siirryin normaalimpaan sekä ruokavalioon. Huom. Karppauksen aikanakaan en käyttänyt ns. kovia rasvoja vaan söin proteiini pitoisia eväitä + jonkin verran kuitua. (Jos jätät kuidut pois, voi olla riski, ettei suoli toimi!).