Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti! Kuinka paljon sinua ärsyttää se, että teen osa-aikatöitä en

Vierailija
04.09.2012 |

enkä aiokaan mennä kokopäivätyöhön? Monta kuukautta olen saanut nyt vaan palkkaa, mutta yleensä saan palkkaa n. 450-550 euroa ja päälle soviteltua päivärahaa 300-350 euroa, vaihdellen. Ei ole aikomustakaan hakea kokopäivätyöhön vaan pidän siitä että itselle jää mukavasti omaa aikaa ja aikaa myös lapsille. Heinäkuun lomailin ilman palkkaa mutta sain soviteltua reilun 600 käteen. Yleensä joulukuussa teen myös tosi vähän töitä ja nostan soviteltua niin saa rauhassa laittaa kotona joulua =)

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos tarjoavat kokoaikatyötä. Millä kierrät hakemisen/kokoaikatyöhön joutumisen.



Ihan mielenkiinnosta kyselen.

Vierailija
2/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen 3 pv viikossa ja saan pari tonnia näppiin

Vierailija
4/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein aiemmin oman alani töitä osa-aikaisena ja 2,5-3pv töistä/vko sain kyllä reilusti kovempaa liksaa, n 2500e/kk Brutto



Että ei käy kyllä osasi kateeksi.



Vierailija
5/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos tarjoavat kokoaikatyötä. Millä kierrät hakemisen/kokoaikatyöhön joutumisen.

Ihan mielenkiinnosta kyselen.

Olen toki hakenut alani kokopäivätöihin ihan tosissaan, mutta hakijoita on paljon. Työkkärissö käyn 2 kertaa vuodessa eivätkä kertaakaan ole tarjonneet paikkaa.

Vierailija
6/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: ei ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tein aikanaan noin.

Vierailija
8/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tein aikanaan noin.

Olen saanut nyt 2 ja puoli vuotta. Kelan työmarkkinatuki, ei liiton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin teen osa-aikatyötä. Ajankäytön suhteen olen tilanteeseen erittäin tyytyväinen, mutta palkassahan se tuntuu. Tällä hetkellä saan vain tonnin käteen kuussa. Kokoaikaisen työn palkka olisi 2500.

Vierailija
10/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tassuun 1500-2000e /kk

tekemättä lainkaan töitä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on vielä niin pieni, etten halua häntä vielä kokoaikaisesti tarhaan. Aloitin noin kk sitten työt (osa-aika) ja haluaisin vältellä vajaan vuoden kokoaikatyöhön joutumista.



En tosin edes tiedä paljon tulen saamaan soviteltua.



Ihan sillä vaan kyselin kun ei ole työkkärin toiminnasta aikaisempaa kokemusta.

Vierailija
12/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen haaveillut juuri tuollaisesta miten ap tekee. Meidän kuopus on 2,5v ja mua jo harmittaa jos joudun viemään lapset pitkiksi päiviksi tarhaan. Olisi ideaaliratkaisu tehdä muutaman tunnin työpäiviä, jäisi aikaa olla kotona ja lasten kanssa! Rahastakaan se ei olisi kiinni kun nytkin ihan hyvin pärjäillään miehen palkalla ja kotihoidontuella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin teen 30h/vko ja aikaa jää tosiaan myös omille jutuille.

Vierailija
14/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä saa ja miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täähän oli kuin suoraan mun näppikseltä!vai ookkohan sä mä ;)

Vierailija
16/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo todellakaan hyvät

Vierailija
17/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätini teki noin vuosia ja nauroi äidilleni, joka oli tyhmä ja teki kokopäivätyötä. Nyt äitini saa eläkettä noin 2300 e/kk (eli aika vähän sekin), tädin eläke on alle 1000 e/kk.

Vierailija
18/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeaa elämänasennetta. Elämä on elämistä varten, ei työntekoa. Ja erityisen ihanaa, että haluat olla lasten kanssa.

Vierailija
19/33 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

duunarina hieman kadehdituttaa tuo perheajan vähyys. Osa-aikaisena jäisi enemmän aikaa keskittyä olennaiseen.

Vierailija
20/33 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapas =) Työmarkkinatuen kestoa ei ole rajoitettu.



En myöskään usko, että me tulemme koskaan eläkkeitä saamaan joten sikäli sama. Ja kun nyt elän mukavaa elämään suht pienillä tuloilla (mies) niin tuskin muutun ihmisenä niin paljoa, että tarvisin eläkkeellä enempää, varsinkin kun sitten olen todennäköisesti velaton eli turha ainakaan sääliä =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi