Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (3)

Vierailija
2/3 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla Iltalehden keskustelupalstalla. Sanovat, että hän on shemale ja ovat sitä mieltä, että mies on hänelle aivan liian nuori, pitäisi saada kunnon miestä. Käyn vilkuilemassa sitä palstaa joskus, en oikein pidä siitä. Siellä on hirveää rasismia ja törkeää kielenkäyttöä. Huomisesta alkaen sinne tulee rekisteröitymispakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo raskausvatsa on kaunis ja siro. Itselläni ei niin ollut, vaan semmonen jättimäinen eteenpäintyöntyvä massu, jossa napa pullotti ulospäin. Tais olla jo ensimmäisellä kolmanneksella lähes tuon kokoinen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme