Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Huutiksen tehomyyjät! Miten huutiksen perimät välityspalkkiot (3,9%)maksetaan?
30.06.2012 |
Itselle tuli ihan yllätyksenä että sadan kaupan jälkeen (vuodessa) alkaa huutis perimään välityspalkkiota myydyistä kohteista. Miten se käytännössä maksetaan? Tilisiirrolla joka kaupan jälkeen? Kuukausittain? Toivottavasti ei ainakaan vuosittain.
Kommentit (2)
Mä myyn huutiksessa säännöllisen epäsäännöllisesti, mut en ole onnistunut viel kuulemaan et kenenkään siel pitäis välityspalkkiota maksaa ku korkeintaan yritysten! Ennenkin on tehomyyjä nimikkeessä ollut ikävä mielikuva agressiivisen myyntitavan myyjistä, mutta jos ne vielä (tietenkin) laittaa välityspalkkiotkin kohteen hintaan niin eipä tee mieli sellaiselta ostaa :(.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Lasku kilahtaa omalle sivulle.