Lue keskustelun säännöt.
Onko kukaan yöpynyt Omenahotellissa 4 lapsen kanssa?
30.06.2012 |
Säännöt sanoo, että 5 henkinen perhe voi yöpyä yhdessä huoneessa, mutta meitä on 6.
Ja mahduttaisiin kyllä yöpymään, mutta kehtaako mennä koko porukalla?
Onko kukaan ollut?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla