Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan yöpynyt Omenahotellissa 4 lapsen kanssa?

Vierailija
30.06.2012 |

Säännöt sanoo, että 5 henkinen perhe voi yöpyä yhdessä huoneessa, mutta meitä on 6.

Ja mahduttaisiin kyllä yöpymään, mutta kehtaako mennä koko porukalla?

Onko kukaan ollut?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi