mies nukkuu edelleen
ja mulla menee hermot. Tätä se on joka vk-loppu. Herra nukkuu vaan puoleen päivään ja ylikin. Mitä kannattaisi tehdä?
Kommentit (13)
Anna miehen nukkua! Jos mies käy töissä, niin kertyyhän sitä univelkaa.
että tykkään nukkua. Mikään ei ole niin ihanaa, kun viikonloppuaamut kun ei ole kiire minnekkään! Jos teillä ei ole menoa tai muuta tärkeää, niin anna nukkua!
Jos teillä on lapsia ja haluaisit itse nukkua joku aamu pitkään, niin siitä on sitten sovittava miehen kanssa.
Ei se mies tänne av-palstalle tule ja huomaa, että hei mustahan on kirjoitettu tänne.
Vie kahvia+aamupalaa sille ja ota suihin. Varmasti herää hyväntuulisena ja tulee mukava päivä. :)
Masentuneet nukkuu usein enemmän kuin tarpeen.Ovat hereillä todella vähän päivästä.Jotenkin ymmärsin näin.Tai sitten se ukko haluaa susta eroon ja välttelee puhumista näin.Oletko katsonut peiliin ja tehnyt ulkonäöllesi jotain,kampaaja,meikit ok?
Masentuneet nukkuu usein enemmän kuin tarpeen.Ovat hereillä todella vähän päivästä.Jotenkin ymmärsin näin.Tai sitten se ukko haluaa susta eroon ja välttelee puhumista näin.Oletko katsonut peiliin ja tehnyt ulkonäöllesi jotain,kampaaja,meikit ok?
niin ja mies valvoo öisin ja syö myöhään. Siinä syy pitkään nukkumiseen. Unirytmi ihan pielessä
ap
Masentuneet nukkuu usein enemmän kuin tarpeen.Ovat hereillä todella vähän päivästä.Jotenkin ymmärsin näin.Tai sitten se ukko haluaa susta eroon ja välttelee puhumista näin.Oletko katsonut peiliin ja tehnyt ulkonäöllesi jotain,kampaaja,meikit ok?
Ap kirjoittaa, että mies nukkuu edelleen ja ap:lla menee hermot ja av-mamma ymmärsi asian niin, että mies on masentunut :D Ja tottahan kotiviikonloppujen aikana kaikki av-mammat laittaa meikit ja tukat viimosen päälle....
:D
työaika ei ole 8-16 joten nukkuu aina... 15vuotta yhdessä eikä muutu
Kannattaisi selvittää tuo valvominen.t.hoitsu
nukutaan viikonloput vuorotellen pitkään, kun kumpikaan ei osaa nukkua öisin, eikä kunnolla herätä aamulla. Ollaan molemmat turpaan saaneen näköisiä ympärivuoden. :P
on kuulemma aina ollut unirytmi tuollainen että valvoo ja nukkuu pitkään. Ei ole kuulemma masentunut. Kattoo tv:tä tai on koneella. Saattaa tehdä 3 aikaan yöllä vielä ruokaa itselleen.
ap
Sisäisen kellon voi yrittää nollata viikon tai parin paastolla.
valvoo yöt ja nukkuu päivät. On vain sellainen rytmi, äitinsä mukaan on ollut jo lapsena sellainen, ei vain osaa mennä illalla nukkumaan ajoissa. Ja ihan tuossa kotona valvoo, eikä juo. Voi mennä autotalliin korjaamaan autoa tms. Itsekin tykkään valvoa myöhään ja nukkua pidempään viikonloppuisin. Onneksi asumme omakotitalossa niin ei tarvitse välittää mistään iltahiljaisuudesta, voin vaikka imuroida ja pestä pyykkiä yöllä, jos siltä tuntuu. Ja ei emme ole masentuneita, nukumme sen 7-8 tuntia, mutta jos nukkumaan menee vasta klo 3 yöllä niin 8 tunnin päästä kello on 11 päivällä.
On teillä murheet