Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kelan etuuksista otetuista ennakonpidätyksistä?

Vierailija
04.09.2012 |

Kun äitiysrahasta menee tuo 20% ennakonpidätystä niin saako sen sitten veronpalautuksena takaisin kun eihän ne tulot kumminkaan niin isot ole että noin paljon pitäisi mennä... Ei jaksaisi tehdä enää tälle vuodelle eri verokorttia kun siinäkin on niin iso homma... Osaako joku vastata?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata, mutta kai tajuat, että sen verokortin saa yhdellä puhelinsoitolla? Onpa tosi iso homma..

Vierailija
2/4 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan oletus.



Itse huomasin vasta kesä-heinäkuussa, että mulla oli koko alkuvuoden mennyt 20%. Soitin verotoimistoon, sain ystävällistä palvelua, luettelin kaikki tämän vuoden tuloni sinne (esim. Kelan tulot näkee Kelan verkkopalvelusta, johon kirjaudutaan pankkitunnuksin), ja tuloksena loppuvuodelle on 0%.



Että suosittelen ottamaan luuria käteen minäkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen yhteen puhelinsoittoon vaaditaan että lasken kaikki tulot ja maksetut verot tältä vuodelta ja se ei ole pieni homma...

-ap

Vierailija
4/4 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit luetella ne puhelimessa suoraan verovirkailijalle puhelimeen. Niin minä tein.



Jos käyt ansiotyössä, niin kaivat saamasi palkkakuitit esiin ja lasket pluslaskuna yhteen saamasi brutto- ja nettotulot. Ei niin kauhean vaikeeta! Niin minä tein.



Aikaa vei ehkä 10 minsaa. Ja nyt saan per/kk n. 60€ enemmän rahaa käteen kuin aiemmin. Oli sen arvoinen puhelu! (näillä tuloilla)



Se edellinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä