Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lihapullia ilman kananmunaa?
11.04.2012 |
Unohtui ostaa kaupasta kananmunia ja nyt en viitsisi erikseen lähtä niitä hakemaan, mikä sopisi lihapulliin sidosaineeksi? Onnistuuko edes ilman kananmunaa? Lapset niin odottavat saavansa tänään lihapullia..
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sitä olen joskus käyttänyt kun oli muna-allerginen perheessä. Muistaakseni 1 rkl ja vähän ylimääräistä nestettä vastaamaan yhtä munaa.
Alue: Aihe vapaa
lihapulliin ikinä kananmunaa, kuivattaa pullan. Laitan jauhelihaan vain sipulin, mausteet, valkosipulituorejuustoa ja lorauksen oliiviöljyä. Ei siihen mitään sen kummempia sidosaineita tarvitse, hyvin pysyy kasassa.