Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eurokankaan verhot epäonnistuivat! Mitä teen?

Vierailija
01.04.2012 |

Huomasin että verhojen kohdistukset eivät toimikaan. Eivät ole samassa kohdassa ja toinen vero on pikkuisen pidempikin kuin toinen.

Ostin siis kankaan ja ompelupalvelun siihen samaan.

Kuitin mukaan heille ei voi tuotteita palauttaa eikä vaihtaminenkaan käy mutta entä jos verhot eivät olekaan sellaiset kuin piti?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti oletkin jo käynyt reklamoimassa verhoista myymälässä. Erittäin mielellämme korjaamme tilatut tuotteet sellaisiksi, jollaiset olet tilannut ja maksanut. Myös myyjäliikkeen etu on, että asiakkaat ovat tyytyväisiä tuotteisiin ja mahdollisen virheen sattuessa saamme mahdollisuuden korjata virheemme.



Eurokangas haluaa hoitaa myös reklamaatiot ammattitaitoisesti.



Maija Eurokankaalta

Vierailija
2/34 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt testataan Eurokankaan asiakaspalvelun laatu! Ostin tänään ohutta pellavaverhokangasta, 3 metriä leveää. Sanoin myyjälle, että otan kangasta vain yhden mitan ja halkaisen kankaan. Samalla kysyin myyjältä onko laskeutuvuuden kannalta väliä kuinka päin kankaan laittaa. Hän sanoi, että ei ole. No kotiin päästyäni halkaisin kankaan ja kuinka ollakkaan - kangas ei laskeutunut ollenkaan samalla lailla. Soitin, pyysivät käymään huomenna ja lupasivat jotenkin hyvittää. Saas nähdä kuinka käydään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kankaan kuviot rinnakkaisissa verhoissa pitää osua samaan (vaaka-) tasoon.

Vierailija
4/34 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2012 klo 18:34"]

Huomasin että verhojen kohdistukset eivät toimikaan. Eivät ole samassa kohdassa ja toinen vero on pikkuisen pidempikin kuin toinen.
Ostin siis kankaan ja ompelupalvelun siihen samaan.
Kuitin mukaan heille ei voi tuotteita palauttaa eikä vaihtaminenkaan käy mutta entä jos verhot eivät olekaan sellaiset kuin piti?

[/quote]Nyt ei ole kyseessä vaihto tai palautus (jotka on liikkeen vapaaehtoista asiakaspalvelua), vaan kuluttajansuojan mukainen reklamaatio.

Vierailija
5/34 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku yht'äkkiä jatkaa jotain 2 vuoden takaista ketjua?

Vierailija
6/34 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos kohdistus on tilattu, sekin on korjattava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/34 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että verhojen kohdistukset eivät toimikaan. Eivät ole samassa kohdassa ja toinen vero on pikkuisen pidempikin kuin toinen.

Ostin siis kankaan ja ompelupalvelun siihen samaan.

Kuitin mukaan heille ei voi tuotteita palauttaa eikä vaihtaminenkaan käy mutta entä jos verhot eivät olekaan sellaiset kuin piti?

Vierailija
8/34 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi kyllä, että korjaavat ompeluvirheen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/34 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lukee sopimuspaperissakin. ap

Vierailija
10/34 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on kohdistus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/34 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap lisää

Miten yleensä suhtautuvat. Onko kovaa vänkäämistä vai asiallista tyyliä?

Vierailija
12/34 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan asiallisesti sanot, että työssä on virhe, näytät verhot ja sopimuksen.



Jos on asiallinen myyjä, hän itse ehdottaa miten asia korjataan. Jos ei, sanot, että haluat uudet verhot tai rahat takasisn.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/34 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

verhoista ja menisin liikkeeseen. Joku hyvitys varmasti järjestyy.

Vierailija
14/34 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan asiallisesti sanot, että työssä on virhe, näytät verhot ja sopimuksen.

Jos on asiallinen myyjä, hän itse ehdottaa miten asia korjataan. Jos ei, sanot, että haluat uudet verhot tai rahat takasisn.


vaikka aiheestakin. Ahdistun jo pelkästä ajatuksesta. Ärsyttävää! Olisi vaan pitänyt ommella nekin verhot itse mutta ajattelin kerrankin luottaa ammattilaisen apuun. :-/

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/34 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämähän on hyvä tilaisuus harjoitella.



Olet varmaan niitä joille on tärkeää olla kiva ja mukava kaikille?

Vierailija
16/34 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämähän on hyvä tilaisuus harjoitella.

Olet varmaan niitä joille on tärkeää olla kiva ja mukava kaikille?


En saa koskaan pidettyä puoliani. Häviän aina. :-/

Vaikka olisin oikeassakin, häviän aina silti.

Vierailija
17/34 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämähän on hyvä tilaisuus harjoitella.

Olet varmaan niitä joille on tärkeää olla kiva ja mukava kaikille?


En saa koskaan pidettyä puoliani. Häviän aina. :-/

Vaikka olisin oikeassakin, häviän aina silti.


Käy luimistellen ostamassa tarvittava määrä kangasta ja ompele itse. Tee epäonnistuneista verhoista vaikka sohvatyynyjä.

Vierailija
18/34 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämähän on hyvä tilaisuus harjoitella.

Olet varmaan niitä joille on tärkeää olla kiva ja mukava kaikille?


En saa koskaan pidettyä puoliani. Häviän aina. :-/

Vaikka olisin oikeassakin, häviän aina silti.


Käy luimistellen ostamassa tarvittava määrä kangasta ja ompele itse. Tee epäonnistuneista verhoista vaikka sohvatyynyjä.


Mutta pelkään, että menee kiroiluksi ja huudoksi jos en saa nätisti esittämällä asiaani läpi. Hermostuessani nimittäin alan aina räyhämään epäasiattomasti.

Virhe on kylläkin sangen selvä ja näkyvä mutta minulla on vaan sellainen kutina, että eivät ole halukkaita hyvittämään tai korjaamaan sitä. Tuollaisissa isoissa ketjuissa eivät yleensä välitä vähääkään asiakkaista.

Vierailija
19/34 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nyt niinkään! Itse tilasin Eurokankaasta lapsen 80cm sänkyyn tikkikankaasta ommellun sängynpeitteen. Joku moka oli tullut, koska sain sitten sellaisen just 80cm leveän lättysen, joka ei siis yltänyt yhtään sängyn reunoille. Olisi siis pitänyt olla sellainen standardi yhden hengen sängyn peite. En edes tarkastanut tuotetta liikkeessä vaan vasta parin viikon päästä kotona, kun tarvitsin sitä... no, menin liikkeeseen ja selitin mitä oli tapahtunut ja mitä luulin tilanneeni. Olivat kovasti pahoillaan, oli tullut joku merkintävirhe siihen tilauslomakkeeseen (uusi, nuori työntekijä oli) ja korjaukset tehtiin ihan asiallisesti, ei mitään nirppailua tai mökötystä missään vaiheessa. Sellaisen reklamaatiolomakkeen täytin, johon virhe selvitettiin.



Reippaasti ja asiallisesti vaan kysymään. Sanot vaan mitä tilasit ja että haluat reklamoida, koska et ole tähän tulokseen tyytyväinen ja näytät virheet. Ja sitten kysyt miten tästä edetään.

Vierailija
20/34 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marssit liikkeeseen ja selität ihan ystävällisesti asiasi. Pidät siis ihan itsestään selvänä, että he korjaavat tilanteen. (Sehän on siis itsestäänselvää1) Kysyt vain, että miten ja milloin se hoituu. Etkä ala itse ehdotella mitään, että jos saisit vähän hyvitystä ja korjaisit itse tms. typerää. Kysymys on: "Milloin voin hakea tilaamani tuotteen, tämän väärän tilalle?" Se missä sitten voit joustaa on se, miten nopeasti haluat verhosi.