Lue keskustelun säännöt.
Teen deekumummolle oharit, otan synttärirahat vastaan, mutten päästä
01.04.2012 |
sitä ämmää lapsenlapsensa synttäreille. Jos rahat lähettää niin oma on ongelmansa.
Kommentit (4)
tarvita. Teeskentelemään mummoa, vaikkei se sellainen edes ole.
Pelkkä puliakka ja sekakäyttäjä se ämmä on, tukehtuisi oksennukseensa mahdollisimman pian.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
päästäisi lapsen synttäreille alkoholistia, jos on olemassa pienikin vaara ettei tule selvinpäin. Kyseessä lapsen juhla, ei mikään sukulaisten miellyttämisrituaali.
sillä on pää pehmentynyt niin että se on ihan sekava sönkkö vaikkei olis ottanut mitään.
sympaattisen oloinen otus kirjoittelee sieltä.