Lue keskustelun säännöt.
Nelosen Huippumallit jäi ma näkemättä. Näkeekö sitä mistään?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oli kuin puu-ukko kuvauksissa, mutta hieman meni minullakin jakso ohi.
tai vastaavista vuodoista kiksejä saava taitaa tulla toiseksi koko kisassa ja feyona tai vastaava neekeri taitaa voittaa koko paskan
Kertoisiko joku, kuka maanantaina tippui? Ja miten bikinikuvaukset meni? Mulla oli harmillisesti nauhottunut ohjelmasta vain puolet.
-ap