Kuinka sosiaalista elämää 3-kymppiset elätte?
Kuinka usein tapaatte kavereita, käytte kylässä tai teillä käy vieraita?
Kommentit (8)
Sama täällä ja siitä tämä kysymys tulikin mieleen. Olen miettinyt, että tällaistako se aikuisuus sitten on, että kaikki jämähtää kotiin vai olenko se vain minä, jolla sitä sosiaalistaelämää ei ole.
Kovasti kyllä sitä kaipaan.
ap.
lasten kanssa, joten elämä on aika sosiaalista. Joka päivä kyläillään tai meillä käy vieraita. Mut eihän siinä ihmiskontakteja tule siltikään niin paljoa kuin töissä tulisi. Kuitenkin tämä on tosi mukavaa aikaa, saa paljon uusia tuttuja, vanhojakin ystäviä ehtii nähdä useammin jne. Ei heitä vaan ehdi nähdä yhtä paljon sitten kun olen taas töissä.
Käyn jossain kylässä pari kertaa kuussa ja lounaalla/kahvilassa tapaan jonkun noin kerran viikossa. Työ, perhe ja lisäopintoni siinä sivussa ja harrastukset syövät aikaa, joten enempään ei ole mahdollisuutta tällä hetkellä.
kylässä/meillä kyläillään 2-3 krt viikossa. Joskus enemmänkin :) Minusta on tärkeää pitää yllä ystävyyssuhteita kiireisinäkin aikoina.
Onko se jotain syötävää?
Mun sosiaalinen elämä koostuu vanhempien tapaamisesta kerran kaksi viikossa ja siskon tapaamisesta saman verran.
Mä haluan kavereita, mutten tiedä miten sellaisia saa. :( Sellaisen jonka kanssa voisi istua kahvipöydässä ja juoruta ja puhua paskaa. Kesällä takapihan terassilla. Shoppailla. Puhua henkeviä.
Olen yksinäinen.
Mä haluan kavereita, mutten tiedä miten sellaisia saa. :( Sellaisen jonka kanssa voisi istua kahvipöydässä ja juoruta ja puhua paskaa. Kesällä takapihan terassilla. Shoppailla. Puhua henkeviä. Olen yksinäinen.
Sitä ihmettelee, että mitä vikaa minussa on etten kelpaa kellekään kaveriksi, kun useimmat muut löytävät kavereita. Olen päätynyt siihen että olen varmaan tosi tylsä ihminen. Ujo vähän kyllä olenkin joten ehkä minuun ei ole kovin helppo tutustua kun vähän "pelkään" alkuun ihmisiä vaikka sitten en hiljainen olekaan kun tutustun.
Olen kahden lapsen kanssa lähes yksin, joten eniten tapaamme "lapsellisia" kavereita. Ladies go lunch-tapahtumia harvemmin =)
Mulla ei ole kavereita, en käy kylässä kuin vanhemmillani noin kerran kuussa, eikä mulla käy käytännössä koskaan vieraita. Yksinäistä on kun on työn takia tarvinnut muuttaa vieraalle paikkakunnalle kauas tutuista.