Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko teillä on mennyt rahaa lapsettomuushoitoihin, jotka eivät tuottaneet tulosta

Vierailija
15.04.2012 |

(ainakaan sillä kertaa)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yht meni 4 5000 e, 1 abortti, sikiö monivammainen, lääkärit eivät uskoneet että selviää edes syntymään asti, 1 keskenmeno ja 1 terve lapsi.

Vierailija
2/22 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yht meni 4 5000 e, 1 abortti, sikiö monivammainen, lääkärit eivät uskoneet että selviää edes syntymään asti, 1 keskenmeno ja 1 terve lapsi.

1 terve lapsi kaiken tuon jälkeen, ei mennyt turhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yht meni 4 5000 e, 1 abortti, sikiö monivammainen, lääkärit eivät uskoneet että selviää edes syntymään asti, 1 keskenmeno ja 1 terve lapsi.

1 terve lapsi kaiken tuon jälkeen, ei mennyt turhaan.


Onhan tuo melkoinen summa lapsen maksaa aikanaan takaisin

Vierailija
4/22 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yht meni 4 5000 e, 1 abortti, sikiö monivammainen, lääkärit eivät uskoneet että selviää edes syntymään asti, 1 keskenmeno ja 1 terve lapsi.

1 terve lapsi kaiken tuon jälkeen, ei mennyt turhaan.


Onhan tuo melkoinen summa lapsen maksaa aikanaan takaisin

maksaa itsensä takaisin sillä, ettei kuole ennen vanhempiaan. Se elämän täyttymys on heeelpoosti 40 000 euron arvoinen.

Lisänä, lapsen kasvatus aikuiseksi maksaa vanhemmille noin 1,3 miljoonaa euroa. Siinä ei se 40 tonttua tee enää mitään.

Vierailija
5/22 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni 1500 e, sisältäen kaikki tutkimukset ja yksi inseminaatio. Siitä yhdestä inseminaatiosta heti tärppäsikin ja tuloksena on jo 5 v lapsi.

Vierailija
6/22 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


Lisänä, lapsen kasvatus aikuiseksi maksaa vanhemmille noin 1,3 miljoonaa euroa. Siinä ei se 40 tonttua tee enää mitään.

Niinpä varmaan. :D Ai niin, laskennallisesti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

4,5 vuotta 90-luvulla, ei lasta.

Vierailija
8/22 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.15000 euroa, ei 1500. klikkasin yhden nollan vahingossa veke, hups.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni 1500 e, sisältäen kaikki tutkimukset ja yksi inseminaatio. Siitä yhdestä inseminaatiosta heti tärppäsikin ja tuloksena on jo 5 v lapsi.

tuottaneet tuloksen?

Vierailija
10/22 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea tehtiin ja loppujen lopuksi lapsi tuli.



Meillä oli sekundaarinen ongelma ja perustutkimukset ja ICSI, josta saaduista alkoista toinen PAS tuotti nyt 2-vuotiaan poitsun. Rahaa meni 4700 Euroa kaikkineen.



Kolmannet tutut teki lasta tosi pitkään, jossain vaiheessa rouva mainisti, että viisi numeroinen summa on mennyt rikki jo aikoja sitten. Ollaan vähän tekemisissä, mutta taannoin näin Fbookissa kuvan, jossa olivat vastasyntyneen kanssa.:) Eli kyllä heilläkin sitten tärppäsi lopulta.



Eli ap, mun tutuissa kaikki on saaneet hoidoilla loppujen lopuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisista summista puhutaan nykyään?

Vierailija
12/22 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 80 000€ yksityisellä (kaksi lasta kattaa tuo summa) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan yksi epäonnistunut inseminaatio, joku 700e. 

Vierailija
14/22 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietämätön kysyy: Mikä ajoi teidät lapsettomuushoitoihin? Eikö asia olisi ollut korjattavissa a) kumppania vaihtamalla b) olisi aloittanut yrittämisen hyvissä ajoin, vaikka viimeistään kolmekymppisenä c) välttämällä hormonaalista ehkäisyä d) harrastamalla seksiä kaksi kertaa viikossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 100 000, tuloksena vikasta hoifosta 1 terve lapsi.

Vierailija
16/22 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 euroa (Iso tuoppi karaokebaarin terassilla naapurin häntäheikki-Reijolle).

Vierailija
17/22 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietämätön kysyy: Mikä ajoi teidät lapsettomuushoitoihin? Eikö asia olisi ollut korjattavissa a) kumppania vaihtamalla b) olisi aloittanut yrittämisen hyvissä ajoin, vaikka viimeistään kolmekymppisenä c) välttämällä hormonaalista ehkäisyä d) harrastamalla seksiä kaksi kertaa viikossa

A) Ei ole auttanut siittiöiden lahjoittajan vaihtaminen.

B) Aloitettu 31-vuotiaana.

C) En ole ikinä käyttänyt hormonaalista ehkäisyä. 
D) Seksin harrastaminen ei auta meidän tapauksessa.

Vierailija
18/22 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietämätön kysyy: Mikä ajoi teidät lapsettomuushoitoihin? Eikö asia olisi ollut korjattavissa a) kumppania vaihtamalla b) olisi aloittanut yrittämisen hyvissä ajoin, vaikka viimeistään kolmekymppisenä c) välttämällä hormonaalista ehkäisyä d) harrastamalla seksiä kaksi kertaa viikossa

Melkoisella pohjalla parisuhde, jos kumppani olisi noin vaan "vaihdettavissa".

Itse aloitin aikoinaan yrittämisen 24-vuotiaana, en ollut koskaan käyttänyt hormonaalista ehkäisyä. Meni n. kolme vuotta, että raskaus alkoi, uskomattomalla onnella täysin ilman mitään hoitoja.

Selkeää syytä lapsettomuudelle ei koskaan selvinnyt. 

Vierailija
19/22 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietämätön kysyy: Mikä ajoi teidät lapsettomuushoitoihin? Eikö asia olisi ollut korjattavissa a) kumppania vaihtamalla b) olisi aloittanut yrittämisen hyvissä ajoin, vaikka viimeistään kolmekymppisenä c) välttämällä hormonaalista ehkäisyä d) harrastamalla seksiä kaksi kertaa viikossa

Monelle ihmiselle kumppani ei ole kuin paita, jota vaihdellaan. Eikä ostos, joka vain otetaan kaupan hyllyltä omaan ostoskoriin.

Vierailija
20/22 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietämätön kysyy: Mikä ajoi teidät lapsettomuushoitoihin? Eikö asia olisi ollut korjattavissa a) kumppania vaihtamalla b) olisi aloittanut yrittämisen hyvissä ajoin, vaikka viimeistään kolmekymppisenä c) välttämällä hormonaalista ehkäisyä d) harrastamalla seksiä kaksi kertaa viikossa

A) Ei ole auttanut siittiöiden lahjoittajan vaihtaminen.

B) Aloitettu 31-vuotiaana.

C) En ole ikinä käyttänyt hormonaalista ehkäisyä. 
D) Seksin harrastaminen ei auta meidän tapauksessa.

Eli olet lesbo. Siinä tapauksessa huijaat luonnonvalintaa. Selvä homma.