Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuo aikuisten collegehaalarit...yök

Vierailija
11.12.2011 |

että osaavat olla rumia. Aivan kuin potkupukuja. Tämä on yksi niistä monista muoti-ilmiöistä, jotka olisivat saaneet jäädä tulematta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla!

Vierailija
2/13 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas haluaisin semmoisen, olis ihanan lämmin. Aivan ideaalinen kotiasu. En vaan viitti panna niin paljon rahaa yhteen vaatteeseen.



Mä en muuten käsitä, miksi jotakuta haittaa vaatemuoti. Voihan siihen itse olla osallistumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lämpöisyys eroaa housu-puseroyhdistelmää käytettäessä.

Vierailija
4/13 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedettäis miehen kanssa tuommoiset päälle ja keikuttaisiin täällä kotona kokovartalopuvussa. En tiedä kumpi kuolis ekana nauruun.

Vierailija
5/13 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lämpöisyys eroaa housu-puseroyhdistelmää käytettäessä.

ja paita ei ole yksi vaate vaan kaksiosainen asu. Yläosan ja alaosan välistä pääsee ilmaa, joten totta kai yksiosainen asu on lämpimämpi.

Vierailija
6/13 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurettavan näköinen asu aikuisen päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi tuntui hassulta pukea päälle, mutta ei enää. Ei purista mistään, lämmin, mukavantuntuinen päällä.

Vierailija
8/13 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tukehtuisi nauruun, jos laittaisin tuollaisen päälleni. Luulisi varmaan vitsiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedettäis miehen kanssa tuommoiset päälle ja keikuttaisiin täällä kotona kokovartalopuvussa. En tiedä kumpi kuolis ekana nauruun.

Vierailija
10/13 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi bb-talon Sebastian aikuisen potkupuvussaAN - EWWWWWWWWWWWW.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen luukku, niinkuin ennenvanhaan oli housuissa ja haalareissa.

Vierailija
12/13 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan seppälästä alle neljällä kympillä, eli ei niitä yli kahdensadan aitoja onepiecejä. Musta nää on maailman ihanimmat, enkä muuta enää päälleni puekaan kotona ollessa.



Yllätyksenä tuli, että mies tykkää näistä myös, kuvittelin etukäteen että nää kuuluu just siihen sarjaan että mies ensin nauraa ja sitten ärsyyntyy, mutta mies olikin ihan innoissaan ja kun näki mut ekan kerran pinkissa haalarissa, kuulemma söpöä ja seksikästä, ja seksiähän siitä seurasikin. Nyt haaveilee itselleen myös samantyylisestä, mutta seppälässä oli kaikki loppu kun kävin katsomassa josko miehelle löytyisi lahjaksi.



Itse en lähtisi kouluun tai töihin tai kaupungille näillä, mutta ihan normaalit kotihommat ja koirankusetukset sujuu näillä huomattavasti ihanammin kun aiemmin pyjamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tää ihan kaameen näkönen, mutta niin mukava ja lämmin. Miestä ei haittaa, samalla lailla kourii kuin ennenkin, jos ei jopa enemmän. ;)