Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
television ylä- ja alalaidassa näkyy musta palkki, eli kuva ei näy
04.07.2011 |
kokonaisena tallentavan digiboxin kautta. television oman digijärjestelmän kautta kuva näkyy oikein. missä vika ja miten saan kuvan näkymään oikein tallentavan digiboxin kautta?
voi tätä nykyteknologiaa ku aina kun ostaa jotain uutta saa ihmetellä että miten sen saa toimimaan... :-)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Laita vaikka auto, ja jos ei se auta niin kokeile kaikkia muitakin kuvakokoja.