Lue keskustelun säännöt.
oliko huippu-julkkis sakkokyydissä
04.07.2011 |
eli ajoin 94 km/80 alueella. Kyydissäni ollut
Grace Slick???? (ainakin hän väitti olevansa se)
moitti minua ja kertoi, että satasen piikki tästä tuli.
Hitsi. Hän häipyi yöhön, biisit mennessään.
Nyt säästän sakkoihin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla