Lue keskustelun säännöt.
Tiedoksi teilel jotka olette viikon päästä lähdössä
03.07.2011 |
lomalennolle...kenties osumme kanssasi samaan koneeseen. Mukanamme tulee 9v ja 7v hyväkäytöksiset lapset ja sitten tuo pieni kullanmurumme...juur 2v täyttänyt iloinen ja vilkas tyttölapsi. Saattaa saada myös kiukkukohtauksia väsyneenä kun pitää yrittää pysyä monta tuntia paikoillaan. Saattaa siis aiheuttaa meluhaittaa. Suosittelen lämpimästi heikkohermoisille että ottakaa mukaan korvatulpat ja kenties jotakin rauhoittavaa mikä teille vaan parhaiten sopii! JA MUISTAKAA TEITÄ ON VAROITETTU! :) t. ystävällinen 3n lapsen äiti miehineen!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tiedän miten kamalaa voi lentäminen lasten kanssa olla. Tsemppiä ja mukavaa matkaa!