Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinut kutsutaan viettämään kesäpäivää

Vierailija
13.07.2011 |

kavereiden luokse niin odotako, että alkoholit tarjotaan vai viekö jokainen omansa? Alkoholia on tarkoitus ottaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ajattelisin myös että talon puolesta tarjotaan jotain. Näin ainakin mun tuttavapiirissä aina.

Vierailija
2/2 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimii ihan selkeästi ilmoitettu OPM tai sitten kerrotaan talon tarjoavan + halutessaan omia juomia.



Tietyissä tapauksissa toki myös tuliaisjuomiset ovat paikallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä