Lue keskustelun säännöt.
Jos sinut kutsutaan viettämään kesäpäivää
13.07.2011 |
kavereiden luokse niin odotako, että alkoholit tarjotaan vai viekö jokainen omansa? Alkoholia on tarkoitus ottaa.
Kommentit (2)
toimii ihan selkeästi ilmoitettu OPM tai sitten kerrotaan talon tarjoavan + halutessaan omia juomia.
Tietyissä tapauksissa toki myös tuliaisjuomiset ovat paikallaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta ajattelisin myös että talon puolesta tarjotaan jotain. Näin ainakin mun tuttavapiirissä aina.