Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G: Paljonko ekaluokkalaisen reppu saa maksaa?
23.07.2011 |
Hintahaitari näköjään suuri ja 70 eur repusta tuntuu jo aika paljolta...
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Omamme ostimme lähetyskirpparilta 3 eurolla. Vaikka rahaa olisisikin, niin tietyistä asioista ei vaan ole mitään järkeä maksaa liikaa.
On mieleinen ja menee pitkään. Poika halusi skederepun ja sai
Niin paljon kuin selälle hyvä ja lapselle mieleinen reppu maksaa. Ei näistä asioista voi tinkiä kun ottaa huomioon miten paljon koululaisella on kannettavaa.
ja kukapa ei muistaisi ikuisesti sitä ihanaa ekan luokan reppua, kunhan se vaan on mieleinen.
Alue: Aihe vapaa
kymppi on ok