Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ollut koskaan hotellihuoneessa jatkoilla? Miten saitte huoneen yöllä?

Vierailija
22.05.2011 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huone oli varattu jo etukäteen.

Vierailija
2/6 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei käy niin, ettei aamulla keneltäkään löydy rahaa huoneen maksamiseen!

t. respan täti

ps. Eikä hotellijatkot ihan kaikissa hotelleissa onnistu. Itse kyllä katson, ketä otan yöllä hotelliin asumaan, enkä todellakaan ota mitään känniporukkaa rymyämään! ;)

Vai erottaako sitä kuka nainen on huora ja kuka vain salapari?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei käy niin, ettei aamulla keneltäkään löydy rahaa huoneen maksamiseen! t. respan täti ps. Eikä hotellijatkot ihan kaikissa hotelleissa onnistu. Itse kyllä katson, ketä otan yöllä hotelliin asumaan, enkä todellakaan ota mitään känniporukkaa rymyämään! ;)

Vai erottaako sitä kuka nainen on huora ja kuka vain salapari?

Vierailija
4/6 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hotelliin entisen poikakaverin kanssa baari-illan jälkeen. Mentiin respaan ja kysyttiin huonetta. Huone piti tosiaan maksaa heti jonka ymmärrän oikein hyvin.

Vierailija
5/6 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(nimenomaan keskellä yötä mies ja nainen tulevat sisään ja ottavat huoneen).



Tai, että joku nainen tulee tapaamaan miestä hotellihuoneeseen.

Vierailija
6/6 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei käy niin, ettei aamulla keneltäkään löydy rahaa huoneen maksamiseen!



t. respan täti



ps. Eikä hotellijatkot ihan kaikissa hotelleissa onnistu. Itse kyllä katson, ketä otan yöllä hotelliin asumaan, enkä todellakaan ota mitään känniporukkaa rymyämään! ;)