Oletko ollut koskaan hotellihuoneessa jatkoilla? Miten saitte huoneen yöllä?
Kommentit (6)
ettei käy niin, ettei aamulla keneltäkään löydy rahaa huoneen maksamiseen!
t. respan täti
ps. Eikä hotellijatkot ihan kaikissa hotelleissa onnistu. Itse kyllä katson, ketä otan yöllä hotelliin asumaan, enkä todellakaan ota mitään känniporukkaa rymyämään! ;)
Vai erottaako sitä kuka nainen on huora ja kuka vain salapari?
ettei käy niin, ettei aamulla keneltäkään löydy rahaa huoneen maksamiseen! t. respan täti ps. Eikä hotellijatkot ihan kaikissa hotelleissa onnistu. Itse kyllä katson, ketä otan yöllä hotelliin asumaan, enkä todellakaan ota mitään känniporukkaa rymyämään! ;)
Vai erottaako sitä kuka nainen on huora ja kuka vain salapari?
hotelliin entisen poikakaverin kanssa baari-illan jälkeen. Mentiin respaan ja kysyttiin huonetta. Huone piti tosiaan maksaa heti jonka ymmärrän oikein hyvin.
(nimenomaan keskellä yötä mies ja nainen tulevat sisään ja ottavat huoneen).
Tai, että joku nainen tulee tapaamaan miestä hotellihuoneeseen.
ettei käy niin, ettei aamulla keneltäkään löydy rahaa huoneen maksamiseen!
t. respan täti
ps. Eikä hotellijatkot ihan kaikissa hotelleissa onnistu. Itse kyllä katson, ketä otan yöllä hotelliin asumaan, enkä todellakaan ota mitään känniporukkaa rymyämään! ;)
Huone oli varattu jo etukäteen.