HUI kamala, enää ei uskalla McDonaldsissa käydä
Kommentit (8)
Joltain leikattiin pää irti ruokakaupassa, kolme henkeä ammuttiin mäkkärin autokaistalla, joku on joskus tapettu Helsingin keskustassa, kerrostalossa on myös joku joskus murhattu....
Afrojen alemmuudentunne taas purkautui. Mutta tämähän ei ollut rasismia?
Tuo oli MAX-hampurilaisketju! Sitä ei ole Suomessa!
Voit aivan hyvin käydä vaikka McDonalssissa tai Hesburgerissa!
Onhan tuosta roskaruoasta varoitettu ennenkin.
Kyllä tuo Ruotsin touhu on niin nähty, kun ei ole mitään seulaa niin maahan on virrannut sarjamurhaajia, raiskaajia ja ties mitä sotapäällikköä. Juuri sitä sakkia mikä lähtee kotimaastaan karkuun ja on varaa maksaa ihmiskauppiaille. Roskaväkeä.
Tuo oli MAX-hampurilaisketju! Sitä ei ole Suomessa!
Voit aivan hyvin käydä vaikka McDonalssissa tai Hesburgerissa!
AP, sairasta menoa kun ihminen muiden silmien alla tapetaan jonossa. Joku on takuulla ottanut videoinut tuon ja kohta se on youtubessa tms kuten se amerikkalaisen tytön pahoinpitely mäkissä.
Tuo oli MAX-hampurilaisketju! Sitä ei ole Suomessa!
Voit aivan hyvin käydä vaikka McDonalssissa tai Hesburgerissa!
AP, sairasta menoa kun ihminen muiden silmien alla tapetaan jonossa. Joku on takuulla ottanut videoinut tuon ja kohta se on youtubessa tms kuten se amerikkalaisen tytön pahoinpitely mäkissä.
Olivat potkineet ensin päähän ja kun uhri kaatui niin 5 ruskettunutta potki kaveria päähän ja ympäri kehoa niin, että mies kuoli. Ei yllätä. Lasketaankohan tuo rasistiseksi rikokseksi. Jos 5 perussvedua olisi potkinut tumman pojan hengiltä niin takuulla olisi kamala rasistinen rikos jne. Tuossahan ei varastettu edes mitään, kunhan vaan huvin vuoksi tapettiin.