Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
5v. siskolleen: Jos haluaisin, minä voisin tappaa äidin.
01.07.2011 |
Miksi se noin sanoo?
Muutenkin kauhea uho päällä. Jos en tee kuten tahtoo, kuulen "mä räjäytän sut", "minä voisin lyödä sut mäsäksi" jne. Onko muilla tämänikäisillä pojilla uhoamisvaihe päällä, vai mitä tämä oikein on???
Kommentit (2)
Ja tekisin selväksi ettei tuommoista puhetta hyvällä katsota.
Miettisin kanssa että mistä tuommoista on nuppiinsa saanut, telkkarista, kavereilta vai mistä. Ja yrittäisin rajoittaa sitä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sun täytyy laittaa kova kovaa vasten. Lapsen ei kuulu puhua vanhemmilleen/aikuisille noin, vaan kunnioittaa.
Sun täytyy rankaista ja näyttää mikä on soveliasta. En tarkoita fyysistä rankaisua, vaan esim jäähy tai etuuden menettäminen.