Lue keskustelun säännöt.
Opiskelleet, osaatteko auttaa??
30.06.2011 |
olen elokuussa aloittamassa opintoja ammatillisessa oppilaitoksessa, ja hain juuri opintotukea. Liitteeksi minun tarvitsee liittää todistus oppilaitokseen hyväksymisestä. Tarvitseeko tuo pyytää erikseen oppilaitoksesta vai hyväksyykö kela sen paperin jolla oppilaitos ilmoitti minulle että tulin hyväksytyksi kouluun? kiitos paljon avusta!! Toki olen kelaan soittelemassa mutta olisi kiva jos joku osaisi nyt jo kertoa :)
t. tuleva opiskelija
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onnea opiskelupaikasta!