Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli muuten hienoa, että Tangomarkkinoiden teemana oli kansainvälisyys!

Vierailija
10.07.2011 |

Tangomarkkinoilla voi olla maine vähän sellaisena suomensuomalaisena touhuiluna. Nyt pesivät kertaheitolla kätensä persuporukasta.



Tottahan se on: Tango jos mikä on kansainvälinen ilmiö, jota tämä ihana suomalainen lavatangokulttuuri vain heijastelee. =D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mitähän ne espanjankieliset siitä ymmärsi?

Vierailija
2/5 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tango markkinoille päästetään ulkomaalaisia.Ainakaan islamilaisilla ei pitäs olla sinne mitään asiaa. Tango on Suomalaisten ilmiö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tango markkinoille päästetään ulkomaalaisia.Ainakaan islamilaisilla ei pitäs olla sinne mitään asiaa. Tango on Suomalaisten ilmiö.

...huoh...

Vierailija
4/5 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tango markkinoille päästetään ulkomaalaisia.Ainakaan islamilaisilla ei pitäs olla sinne mitään asiaa. Tango on Suomalaisten ilmiö.


Mä kun luulin, että argentiinalainen. ;)

Vierailija
5/5 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tango markkinoille päästetään ulkomaalaisia.Ainakaan islamilaisilla ei pitäs olla sinne mitään asiaa. Tango on Suomalaisten ilmiö.

Onko jotenkin suuri riski, että islaminuskoiset tungeksivat tangomarkkinoille? :D)))

(ja mitä sitten vaikka tungeksisivatkin)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän