9 v haluaa kulmalävistyksen
Sellasen halun on kehittänyt koulussa kun ovat alkaneet tyttöporukassa kuunnella emopunkkia. :)
Pitäisikö antaa lupa? Vaikea kieltääkään kun minulla ja isälläänkin on lävistyksiä sekä tatuointeja. Minulla vieläpä piilokalju ja 4 kappaletta läväreitä ja tähän "hurjaan" ulkomuotooni myös lapseni vetoaa. :(
Kommentit (17)
9 v vielä laittaa mitään lävistyksiä...sehän on teidän vanhempien tehtävä opettaa että kaikkea ei saa mitä haluaa vaikka isillä ja äidillä on. Onhan paljon muitakin asioita mitä aikuinen voi tehdä ja lapset ei...
että lävistyket etenkin naamassa on juntteja.
Minä sain korvakorut 7 vuotiaana ja niillä mentiin 13 vuotiaaksi ennenkuin muita sain
on pakka olla provo. Ei kukaan ole niin vastuuton vanhempi, että antais alle 16-vuotiaan ottaa lävistyksen.
No, toisaalta, ei kukaan vastuullinen lävistäjä sellaista alaikäiselle tekisikään.
Aivan sama mitä sulla ja isällänsä on. Ei tuon ikäisen lapsen tehtävä ole vielä tehdä tuollaisia päätöksiä. Sovitte, että kun ikää on vaikka 15v, ni sit saa tehdä lävistysten kanssa mitä tykkää.
Ja tekeekö kukaan edes lävistyksiä tuon ikäisille, vai itsekö meinasitte...
Aivan sama mitä sulla ja isällänsä on. Ei tuon ikäisen lapsen tehtävä ole vielä tehdä tuollaisia päätöksiä. Sovitte, että kun ikää on vaikka 15v, ni sit saa tehdä lävistysten kanssa mitä tykkää. Ja tekeekö kukaan edes lävistyksiä tuon ikäisille, vai itsekö meinasitte...
Yksi tuttu lävistäjä voisi tehdä, jos maanittelisin.:)Mutta minustakin lävistyksenottoikä on vasta 18 v, mutta kun tätä on jatkunut kuukausia!
Saisin oikeasti paskahalvauksen, jos näkisin kaupungilla 9-vuotiaalla jonkun kulmalävärin!
kasvaa muutenkin joillain ulos, entäs sitten lapsella jonka naama vielä kasvaa? Jää vielä rumat jäljet.
toisella puolella tukka on niin pitkä, et sen voi heittää siihen päälle?
ihme on piilokalju? o.O
Aivan sama mitä sulla ja isällänsä on. Ei tuon ikäisen lapsen tehtävä ole vielä tehdä tuollaisia päätöksiä. Sovitte, että kun ikää on vaikka 15v, ni sit saa tehdä lävistysten kanssa mitä tykkää. Ja tekeekö kukaan edes lävistyksiä tuon ikäisille, vai itsekö meinasitte...
Yksi tuttu lävistäjä voisi tehdä, jos maanittelisin.:)Mutta minustakin lävistyksenottoikä on vasta 18 v, mutta kun tätä on jatkunut kuukausia!
Ensi vuonna lapsesi haluaa juoda siideriä, kun kerran vanhemmatkin juo! Sitä seuraavaana vaatii aja autoa, koska vanhemmatkin ajaa! Sitten seksiä, koska aikuisetkin......
Lapset haluaa ja vanhempien tehtävä on KIELTÄÄ! Aikuisilla ja lapsilla on täysin eri velvollisuudet, ja siten myös oikeudet!
Ethän kysynyt tosissasi???
Aivan sama mitä sulla ja isällänsä on. Ei tuon ikäisen lapsen tehtävä ole vielä tehdä tuollaisia päätöksiä. Sovitte, että kun ikää on vaikka 15v, ni sit saa tehdä lävistysten kanssa mitä tykkää. Ja tekeekö kukaan edes lävistyksiä tuon ikäisille, vai itsekö meinasitte...
Yksi tuttu lävistäjä voisi tehdä, jos maanittelisin.:)Mutta minustakin lävistyksenottoikä on vasta 18 v, mutta kun tätä on jatkunut kuukausia!
Ensi vuonna lapsesi haluaa juoda siideriä, kun kerran vanhemmatkin juo! Sitä seuraavaana vaatii aja autoa, koska vanhemmatkin ajaa! Sitten seksiä, koska aikuisetkin...... Lapset haluaa ja vanhempien tehtävä on KIELTÄÄ! Aikuisilla ja lapsilla on täysin eri velvollisuudet, ja siten myös oikeudet! Ethän kysynyt tosissasi???
Höpö höpö... Olemme itsekin streittejä viinan suhteen. Joku tituleerasi meitä wt-perheeksi. No, sitä emme kyllä ole! Muuten hörhöjä varmaan joo.
Mikään ei ole vastenmielisempää kuin erilaiset metalliset ulokkeet naamassa, kertoo kyllä wt-meiningistä.
Me nyt ollaan ennemminkin punkkareita, anarkisteja ja dyykkareita (nyt joku varmaan kommentoi, että syötätkö lapsellesi roskisruokaa..kauheeta).
Mulla akateeminen tutkinto ja muksun isällä amk-tutkinto. Ei siis olla wt-perhe edelleenkään. :) Läväri ei ole maailmanloppu, mutta tosi asiahan se on että saisi varmaan epäsuotuisaa huomiota, kuten täälläkin.
En antaisi.
Ja ei, en ole mikään överi vastustaja. Musta jopa vauvan korvakorut on parempi kuin 9v:n kulmalävistys.
te vanhemmat ottaneet lävistyksenne lapsina? Voit ihan hyvin sanoa, että kun lapsi on 18v. niin saa tehdä ihan mitä haluaa, ennen sitä ei.