Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ihana tuo Uusi päivä -sarja!
16.03.2011 |
Siis sympaattinen ja hyvän mielen ohjelma. Sopivasti aikuiste juttuja, teinien juttuja, romantiikkaa, ihmissuhdeskismaa... Muttei mitään, mikä olis kauheen haitallista minkään ikäiselle.
Voi kun sen katsojaluvut nousis ja sarja jatkuis. Miellyttävämpi ja inhimillisempi ja positiivisempi, kuin Salkkarit.
Kommentit (3)
Ja ei meillä katsota Salkkareitakaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mielestäni Uusi päivä on koko perheen sarja, jota voi myös lasten kanssa katsella. Hienoa, että tämmöistä sarjaa kuvataan. Idearikasta jatkoa!
Alue: Aihe vapaa
Meillä seurattu kaikki jaksot ja koko perhe tykkää. T. äiti, isä ja kaksi murkkua:)