Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
jos saan origamin tänään ja ovulaatio parin päivän päästä, niin tuleeko mitään?
14.03.2011 |
mies lähtee reissuun huomenna´, joten tänään ois mahis tehdä temput.
Kommentit (3)
jos haluaa pikkuaskarteluja harrastaa.
Itse en oikein noita origameja osa taitella.
Mut ihan asian vierestä, siittiöt yleensä säilyy elinkelpoisina n. kolme päivää, eikä orgasmi vaikuta raskaaksituloon millään lailla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla on tavannut aina origameista tulla sammakko. Kerran halloweenin aikaan tuli kyllä kurpitsakin. Kumpi olis sulle mieluisampi? Mitä aiot sanoa sitten, kun sulta kysytään, että kumpaa toivot?
Alue: Aihe vapaa
mulla ei ole origameista mitään kokemusta, mutta testaa temppua :D