Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaadinko liikaa? Mies tahtoo toisen lapsen, lupasin, jos hän lopettaa tupakanpolton

Vierailija
27.02.2011 |

edes siksi aikaa, kun lasta yritetään alulle.



Mies ei ole saanut aikaiseksi lopettaa, joka minusta on omituista, sillä jos hän todella toista lasta niin kovasti toivoo kun sanoo toivovansa, (poikaa kai toivoo, kun esikoinen oli tyttö) niin luulisi että tupakan lopettaminen, edes hetkeksi, ei olisi liikaa vaadittu. Vai?



Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini mies lopetti kun nainen sanoi, etten seurustele sun kanssa enää jollet lopeta tupakanpolttoa. Mies ollut nyt polttamatta 15v.ovat naimisissa ja kaksi lasta, hyvin näyttää pyyhkivän.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän