Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pyytäisitkä sinä palkankorotusta take-keskustelussa jos tilanne
04.03.2011 |
olisi tämä: töissä elokuusta lähtien, syksyllä ei juurikaan hommaa. Jouluna aikoihin 2kk helpossa projektissa ja nyt tammikuusta asti vaativissa töissä, uutta pitää opetella koko ajan. Henkilö, joka miut palkkasi, totesi joulun aikoihin, että myin itseni työnantajalle liian halvalla. Palkka nykyisessä työssä 500€ huonompi kuin edellisessä vastaavassa työssä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Työnkuvan muutos ja vaativammat tehtävät on hyvä peruste. Onnea neuvotteluihin!