Antaako lasten opettajat teille aktiivisesti palautetta lapsesta Wilman kautta?
Meillä ekaluokkalainen poika. Ope laittanut vähän väliä jotain negatiivista pojan käytöksestä. On tosin jotain myönteistäkin joskus.
Kommentit (4)
Tästä on ollut vähän väliä puhetta, esim. jotkut vanhemmat saavat paljon negatiivista palautetta, mutta positiivista ei tule lainkaan. Arvo siinä sitten, että onko joku asia auttanut oman lapsen tukemisessa vai ei. Wilma on meillä ainakin ihan lapsenkengissään, vaikka melkein kaikki vanhemmat käyttävät nettiä aktiivisesti.
Joskus jotakin nelosluokkalaiselle (aika harvoin), mutta seikaluokkalaiselle yllättävänkin usein ja positiivista. Usein kiltit jäävät huomiotta, mutta tytöllä jo pitkä keltainen kausi takana. Kiva että näinkin muistetaan.
Ei viestittele ikinä mistään.