Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko ryhtyä omien lapsieni sijaisäidiksi? Saisin silloin kk-palkan

Vierailija
11.03.2011 |

Yhden vapaapäivän viikossa,vuosiloman, ison joukon tukihenkilöitä tarvittaessa apuun. ja tarvitsemattakin monta kertaa viikossa. Ilmaisen terveydenhuollon kaikille, kunnan palvelut pyytämättä ja vaikka mitä etuja. Eikä tarvitsisi tehdä muuta kuin olla äiti.



Nytkin olen äiti. Olen yh ja mulla 4 lasta. Silti joudun yhteiskunnan mielestä tekemään päivätyötä jossakin ulkopuolisella 8 h päivässä ja mitään etuja en saa. Samaan aikaan pitäisi olla äiti 24/7 valittamatta ilman apuja.



Haluaako yhteiskunta väsyttää yh-äidit, niin että vievät lapset sijaisäidille, joka saa palkkaa.



Uskomatonta toimintaa.



Eli omat lapset sijoitukseen ja tilalle sijoituslapsia, sitten saa palkkaa eikä tarvitse enää juosta kahdessa työssä samaan aikaan.



Jep jep

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan