Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tummat tasapitkät hiukset ja ongelma mitä teen näille?

Vierailija
04.03.2011 |

Otanko eteen paksun vaalean raidan?

Kokopäähän vaaleat raidat?

Kiharat?

Leikkaanko huomattavasti lyhyemmäksi?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin ohuita raitoja koko päähän ja vetäisisin leikkauksen kerroksittain. Helppo laittaa ja hieman kohottaa päältä hiuksia. On aika GlämÖÖÖÖr

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi