Lue keskustelun säännöt.
Tummat tasapitkät hiukset ja ongelma mitä teen näille?
04.03.2011 |
Otanko eteen paksun vaalean raidan?
Kokopäähän vaaleat raidat?
Kiharat?
Leikkaanko huomattavasti lyhyemmäksi?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse ottaisin ohuita raitoja koko päähän ja vetäisisin leikkauksen kerroksittain. Helppo laittaa ja hieman kohottaa päältä hiuksia. On aika GlämÖÖÖÖr