Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi helvetti! Suomalaiset naiset eivät pese käsiään vessassa!

Vierailija
10.11.2010 |

http://www.iltalehti.fi/terveys/2010111012671402_tr.shtml



Minkäs se nyt pitikään olla se epähygieninen sukupuoli täällä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pese ne kätes, niin ei oo niin hyi

Vierailija
2/6 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä pitäisi ensin kaivaa se hirsi omasta pers... eikun silmästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin pesen joka kerta kädet. Joissakin vessoissahan on ne omat hanat, voisiko olla, että osa on pessyt siinä ja sitte ei ole enää mennyt pesemään uudestaan?

Vierailija
4/6 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla niin ällöttä ku naiset ei pese kunnolla käsiään vessassa käynnin jälkeen. Vetäistään sormenpäät nopeasti veden läpi ja sitten jo kuivataankin pyyhkeeseen tai paperiin. Hyi helvetti.

Vierailija
5/6 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haittaa yhtään. Jos mä sitä pimppiä ja peppua nuolenkin, niin joku pesemättömien käsien aiheuttama "epähygieenisyys" on kuin hyttysen paska valtameressä.

Vierailija
6/6 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pesee niin mies kuin minäkin joka kerta vedellä ja saippualla WC-käynnin ja vaipanvaihdon jälkeen sekä ennen kuin koskemme ruokaan, samoin kotia tultuamme. Jopa pieni lapsemmekin jo ehdottaa itse, että kädet pitää pestä, vaikka on vielä vasta 3-vuotias. Eipä ole meillä usein infektioita muutenkaan.



En ole bakteerikammoinen, mutta kun katsoin ohjelman viruksista ja niiden aiheuttamista pahoistakin taudeista esim. eräät syövät, niin kantani vahvistui "pahan lian" suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi