Ajankohtaisia osakkeita, joissa tuottopotentiaalia?
Ketjussa ei siis anneta ostosuosituksia, mutta kerrotaan muille, mikä osake on pyörinyt viime aikoina mielessä.
Itse olen miettinyt euro-finanssisektoria, että olisiko näissä yhä itua vai ovatko nousseet jo liiaksi:
Intesa Sanpaolo S.p.A. (ISP.MI), Italia, kurssi nyt 5,63€, YTD +45,72%
BNP Paribas SA (BNP.PA), Ranska, kurssi nyt 75,22€, YTD +26,98%
ING Groep N.V. (INGA.AS), Alankomaat, kurssi nyt 22,79€, YTD +50,59%
Nordea, kurssi nyt 15,55€, YTD +48,05%
Kommentit (13)
Google on ollut hyvässä nousussa. Potentiaalia ja riskejä sisältää Iren, Nebius ja vastaavat konesali-firmat.
Kyttäilen postia, citivarastoa ja framerya.
Myöhäistä jos jo iso nousu ollut. Itse tein parhaan tilin kun Tokmanni pomppasi 60% nousua. Sen jälkeen alkoikin alamäki eikä väliäkään kun silloin myin rahastotkin ja ostin sijoitusasunnon. Velattomana tuottanut tasaiseen tahtiin ja jää itselle eläkepäiviksi.
Ainakin Nordean kohdalla olet myöhässä. Itselläni noiden osakkeiden tuottoprosentti tällä hetkellä "vaatimattomat" 141%, ja ostin niitä silloin kun hinta oli alle 6 euroa, joten aika paljon ovat nousseet. Enkä enää usko, että kovasti nousisivat. Mutta on hyvä osinkojen maksaja.
Kaikki rahat kannattaa laittaa Tulikiveen.
Venäjän valtion velkakirjat. Rupla tulee korvaamaan dollarin, kun Putinista tulee koko maailman keisari.
Heitin jokin aika sitten noppaa, että Terveystalo nousee ensi vuonna tuolta 9€ tasolta 13€ tasolle, eli ostin reilut 600 osaketta. Lisäksi toiveissa, että maksaa tulevina vuosina entistä isompaa osinkoa.
Mutta voi käydä niinkin, että valtion ja hyvinvointialueiden säästöt syövät isosti tulosta ja kurssi ei nouse. Pidän joka tapauksessa omistuksesta kiinni, on osakesäästötilillä.
Sellas. Se on 100x kun phase3 tulokset tulee.
Suominen. Luvut osoittaa nousun tulevan.
Onkohan Framerylla kestävä kilpailuetu markkinoilla? Jotenkin vaikea uskoa. Osake kuitenkin starttasi ok.