Lue keskustelun säännöt.
Miten toimin?
31.10.2010 |
Takuuajassa oleva kahvinkeitin laski vedet pöydälle, jonka seurauksena kännykkä kastui ja on oikutellut; sammuu ja lähtee huonosti virrat päälle. Keittimen kuitti on tallessa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kännykän korvaa kotivakuutus, jos oli arvokas.