Lue keskustelun säännöt.
Meillä on murkkuvapaa viikonloppu.
21.10.2010 |
Niin ihanan leppoista kahden nuoremman kanssa ilman rähisehää murrosikäistä.
Viikolla ollaankin sitten pari päivää murkun kanssa kahden laatuaikaa viettäen, sekin on leppoisampaa kun saa keskittyä kokonaan siihen
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla