Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Täytän kesällä 37v,en oo kertaakaan ollut edes
19.10.2010 |
raskaana.Olen Kouvolasta.What's gonna happen to me?
Läskityttö en oo,reidekäs oon.
Kommentit (4)
mutta haluatko edes lapsia? niitä huutavia, kirkuvia, tappelevia ilkimyksiä?
itse olisin onnellisempi, jos olisin lapseni jättänyt hankkimatta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
se on melkein perusedellytys raskaaksituloon
kannattaa muutta sieltä Kouvolasta pois. Sitten etit jonkun miehen, ja kokeilet estääkö paksut reidet yhdynnän. Jos ei, et ole liian lihava ja raskaana voit sitten jo ollakin!
Alue: Aihe vapaa
Niin eiköhän se siitä.