Mitä raamattu on mieltä esiaviollisesta seksistä?
Eli jos raamattu ei sitä salli niin miten papit voivat siunata ihmisiä avioliittoon, jotka ovat harrastanett seksiä?
Toinen kysymys on eronneet. Eikä avioliiton kuulu olla elinikäinen sitoumus?
Tuli vaan mieleen sen homokeskustelun jälkeen kun kirkon väki vetoaa raamatun teksteihin, eikö yllämainituissa asioissa kirkon kanta ole muuttunut vaikka raamattu sanoo toisa?
Kommentit (85)
Luetaan GALATALAISILLE kirjeestä luku yksi 1 .
Luetaanko nyt ihan rauhallisesti galatalaiskirjeen eka luku . Luku 1 .
Jos ihmiset ei aio mennä avioliittoon ei ole mitään esiavioliittoa. Anna nyt ihmisten olla. Myös lahkoissa naidaan monien kanssa erotaan . Muissa uskonnoissa. Kristityt ei vaan voi elää pitkään muu uskoisen kanssa kun käytös on ihan erilainen ja opetukset kuin uskonto on erilainen. Toinen vihaa ja kivittää toinen antaa anteeksi. Toinen kostaa toinen elää rauhassa. Toinen syö mistä tykkää toinen rituaaleja. Toinen viettää rauhaisaa joulujuhlaa toinen rituaaleja . Ei voi elää yhdessä. Kristityille kumpikin sukupuoli on yhtä arvokas kun taas toisissa uskonnoissa vain pojat. Lahkolaiset edustaa toista uskontoa normi kristityille ne on HARHAOPPEJA. Oikeat kristityt on vapaat. Siksi Jeesus kärsi ristillä että me voimme elää vapaina.
Hampaat hampaista sullekin ja Joosua 7 jos varastit KRISTITYILTÄ ! Jeesuksen silmäterältä.
Mitä jos kävisitte ruoka avus tutkimassa passit . Mikä maa mikä valuutta ja väärennettyjä.