Lue keskustelun säännöt.
Paras janojuoma on kuiva Fizzin omppusiideri!
Kommentit (2)
Hirveetä litkua, kuten siiderit yleensäkin!
Jos vesi ei maistu niin olut, Karhun IV.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänHirveetä litkua, kuten siiderit yleensäkin!
Jos vesi ei maistu niin olut, Karhun IV.
Kyllä se jano lähtee ihan Heinekenilläkin. =0)