Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä tapahtuu kun vatsa ei toimi?
Kommentit (5)
Kyllä se tulee oksennuksena pois jos ei muuta kautta. Ja pahimmassa tapauksessa oksennat aitoa paskaa. Ikävä kyllä tätä on todistettu..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä se tulee oksennuksena pois jos ei muuta kautta. Ja pahimmassa tapauksessa oksennat aitoa paskaa. Ikävä kyllä tätä on todistettu..
Ja maha on TODELLA kipeä.
sellaisiakin tapauksia tiedän. Ei se täysin mahdotonta ole. Suoleen voi tulla ahtaumia ja kasvaimia.
tai käy apteekista suolen sisällön löystyttäjää...kuka sitä tarvitseekin
Suolitukos voi aiheuttaa tulehduksen, kuumeen yms.
Alue: Aihe vapaa
Suoli venyy ja venyy ja lopulta ihminen alkaa oksentaa omaa paskaansa. Olen tämän(kin) ihanuuden omin silmin nähnyt.
t sh