Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
20v 120 kg !!
16.06.2010 |
kaverini on noissa mitoissa... enkä ihmettele.. suklaata, pullaa ja sipsiä vetää kun viimestä päivää. ja sit pukeutuu kuin katuhuora ;(
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onneksi olkoon! Kateeksi käy. Itsekin olen natuuraalina yrittänyt kasvattaa lihasmassoja tuohon mittaan. En ole vielä onnistunut (paino 110 kg ja rasvaprosentti 10). Kyykky pitäisi saada nostettua 320 kg:stä 350 kg ja ehkä joskus vielä 400 kg...
Alue: Aihe vapaa
tää tyttö on vantaalla, missäs siskos?