Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ihana ja raikas täyte 1-vuotiaan täytekakkuun? =)
15.06.2010 |
Mikä olisi hyvä... Päälle tulee ihan vaan mansikkakermaa sekä tavallista kermaa, ja koristeiksi sydänmarmeladeja ja vaahtokarkkeja, sekä marsipaaniruusuja/vohveliruusuja. Mutta se täyte..? Vinkkejä kiitos!! =D
Kommentit (4)
sekä rahkakermaseos,samaa mitä tulee päällekin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ainainen mansikkatäyte välillä jo kyllästyttää, vaikka se toki hyvää onkin. Mieluummin jotain muuta... entäs kostutus, maidolla vai millä?
ap
ja väliin vattusurvosta (tai hilloa) sekä kermarahkaa missä marianne-rakeita
Alue: Aihe vapaa
niin sisälle laittaisin mansikkasurvosta. Hyvä kostutus on melkein tärkeintä.