Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
miksi aina sanotaan että on suomalainen tapa
04.06.2010 |
riisua sisällä kengät? Kyllä kaikissa maisssa mmissä olen jonkun luona käynyt, on kengät riisuttu kotiin mentäessä.
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Arsyttava tapa kulkea toisten kodit lapi kurakengat jalassa.
buurejakin. Kerroin vain sellaisista maista, joissa olen oleskellut pidempään ja tunnen paikallisia tapoja. Britannian tapakulttuuria tunnen ystäväni kautta.
Kun lapsille komennettiin "kengät jalkaan", jos riisuivat ne pois kotona.
Ja Lontoossa ainakin kaikissa kodeissa, joissa kävin, kengät pidettiin jalassa.
Alue: Aihe vapaa
Australiassa ja Etelä-Afrikassa ei riisuta. Ilmeisesti kenkien jalkaan jättäminen on myös yleisehköä Britanniassa.