Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäätkö lehmiä, hevosia

Vierailija
14.06.2010 |

ja muita kookkaita eläimiä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hirviä, karhuja ja lampaita kyllä. Ovat arvaamattomampia kuin nuo kotieläimet, joista hölmömpikin jo näkee, mitä ne aikovat.

Vierailija
2/12 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä jotkut isosarviset ja oikukkaaksi tiedetyt yksilö pelottavat vähän. Koko ei sinänsä pelota.

Ja hevosia tunnen sen verran, että osaan varoa tiettyjä merkkejä käytöksessä (siis ratsastustaustaa toistakymmentä vuotta, junnuna hoitajana jne).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampaat villieläimiä?

Pelkäätkö vuohia?

Ja ap:lle Ei, en erityisemmin pelkää hevosia tai lehmiä.

Vierailija
4/12 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän ne nyt varsinaisesti suomalaiseen villieläinkantaan kuulu :D (en ole 2)

Vierailija
5/12 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin lehmät ja hevoset, jotka on ihmisten käsiteltävänä monta kertaa päivässä. Lampaat voi olla kesällä laitumella niin etteivät näe ihmistä kuin ehkä kerran viikossa...

Ja kyllä, olisin varovainen myös vuohen kanssa. On niillä niin terävät hampaat...

t kakkonen

Vierailija
6/12 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmiä, lampaita tai vuohia en pelkää. Enkä oikein mitään muitakaan eläimiä paitsi noita hevosia.

Vierailija
7/12 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalkkunat ovat kamalimpia.

Vierailija
8/12 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko tuli siitä, kun naapurin juoppohullu päästi koiransa kadulle, kun kuljimme hoito lasten ja omani kanssa ohi. Koira hyppäsi minun 2vuotiaan lapseni päälle ja kaatoi hänet, säikähdin sitä kovin paljon. Itsellämmekin on ollut koira. Hevosien kanssa en ole ollut tekemissäkään.

Vierailija
9/12 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varoen. En törmää tuntemattoman lehmälauman keskelle, tai syöksy joka hevosta tapattumaan. Yleensäkin suhtaudun kunnioituksella kaikkia eläimiä kohtaan, tietäen että eläimet voivat käyttäytyä odottomattomasti. Maatilalla lehmien ja hevosten ikanssa kasvanut ( hevonen purassut lapsena, muttei jäänyt traumaa, kukko yrittänyt kynsiä yms)

Vierailija
10/12 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään hevosia aivan kuollakseni. Minulle ne ovat isoja ja lihaksikkaita petoja jotka tekevät mitä haluavat etkä voi sille mitään. Ennemmin otan kotiini leijonan kun hevosen.

Vierailija
11/12 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strutseja joskus olen hoitanut, ja niitä kyllä vähän pelkään. Ja kuka nyt lampaita pelkäisi..?

Vierailija
12/12 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun niistä ei ole sen kummempaa kokemusta niin olen varuillani niiden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän