Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Punkki vai mikä?
15.05.2010 |
Tytöllä oli käsivarressa musta piste, nuppineulan päätä pienempi. Luulin roskaksi, otin pois, mutta "pallura" meni rikki ja sen sisältä tuli hitunen verta.
Olimme suihkussa, joten vaistomaisesti huuhtelin ötökän viemäriin ja nyt jäin miettimään, että oliko toi punkki vai mikä, ja pitäiskö tehdä jotain? Mitään jalkoja tai muuta en huomannut, mutta mikäs muukaan toi olisi ollut kuin punkki? Ja toisaalta, eikös punkit viihdy aluskasvillisuudessa, jolloin niitä löytyy yleensä jaloista.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
meidän lapsella on yleensä kerra kesässä löytyny punkki korvalehdestä.itellä oli kerra jopa navassa,tuli varmaa siis yöllä sängyssä missä kissa oli käyny päiväl pyörimäs.