Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö välikausihaalari vielä huutiksessa kaupaksi?

Vierailija
02.04.2010 |

Vai onko kaikki ehtineet jo ostaa tälle keväälle? Olis Remu Travallen uudenveroinen 104cm vedenkestävä t.sin/pinkki haalari, joka oli harmittavasti jäänyt jo pieneksi... Kannattaakohan laittaa myyntiin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa ostakaa!

Vierailija
2/4 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuis menevän. Omassa kohteessa jo 6 huutajaa ja kohdetta katsottu yli 200 kertaa.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan myynti-ilmoituksen huutikseen, jos on.



ap

Vierailija
4/4 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä