Lue keskustelun säännöt.
Meneekö välikausihaalari vielä huutiksessa kaupaksi?
02.04.2010 |
Vai onko kaikki ehtineet jo ostaa tälle keväälle? Olis Remu Travallen uudenveroinen 104cm vedenkestävä t.sin/pinkki haalari, joka oli harmittavasti jäänyt jo pieneksi... Kannattaakohan laittaa myyntiin?
Kommentit (4)
Tuntuis menevän. Omassa kohteessa jo 6 huutajaa ja kohdetta katsottu yli 200 kertaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Laitan myynti-ilmoituksen huutikseen, jos on.
ap
Osui ja upposi tuo myynti-ilmoitus:
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1146497/mita_olette_…
Ostakaa ostakaa!