Lue keskustelun säännöt.
SYÖMISHÄIRIÖISET, mitä miehesi ajattelee
20.12.2009 |
sairaudestasi? Miten aiotte joulun viettää ja perinneruuat?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänsairaudestasi? Miten aiotte joulun viettää ja perinneruuat?
eli syömishäiriöinen.
olen lyönyt joulun "läskiksi". syönyt jo suklaata jne liikaa.
miestä ei ole joten ei kokemusta. joulunu syön mutta kaikki on valmistettu vähakaloristi.
tammikuussa sitten palaan taas ruotuun
itat 167/54