Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa! Varasin juuri liput Laura Pausinin keikalle Roomaan :)

Vierailija
28.10.2009 |

Mahtavuutta, tämä on kyllä ansaittu! :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ihanaa olis itekin lähteä jonnekin ulkomaille hyvälle keikalle :)) Pidä superkivaa ja nauti !

Vierailija
2/3 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sitten vaan pysyt terveenä. Meillä piti vaimon kanssa olla ihana piitkä viikonloppu suosikkiartistimme konsertin kera Lontoossa. Odotettu kesästä asti. Ja viikkoa ennen reissua pikku onnettomuus ja lentokielto. ARGH! no täytyy lähteä toinen kerta.Elämä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suosikkini valitettavasti kuoli enkä voi enää mennä hänen konsertteihinsa. Surullinen olo, arvannet että kyse Michael Jacksonista.



Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän