Lue keskustelun säännöt.
Miksi joku olevinaan tietää kaikesta kaiken?
10.01.2010 |
Tämmöinen työkaveri on järkyttävä. Hän on kaiken yläpuolella, hän ei koskaan edes voivottele ilmaa, koska sehän on vain pukeutumiskysymys. Hän neuvoo kaikessa, ruoan laitosta urheiluvälineiden ostamiseen. Eikä se ole keskustelua, jossa punnittaisiin eri vaihtoehtoja, vaan hän antaa vastaukset mikä on paras tapa toimia, yhtään kyseenalaistamatta. En enää halua keskustella hänen kanssaan, vaan lähden kahvipöydästäkin aika pian pois, kun hän saapuu. En enää osaa enkä tiedä mistään mitään hänen seurassaan ja kaiken hän tekee hienostuneesti ja hillitysti, ei päällepäsmäröiden vaan vaivihkaa, mutta kuitenkin vääjäämättömästi. Mä kutistun hänen kanssaan.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla